Dag 43, St Remy-de-Provence 58km

17 juli 2021 - Saint-Rémy-de-Provence, Frankrijk

The wind - El viento - Mupepe - le vent - de wind - der wind

Mistral is the correct name!

He Is blowing and blowing day and night, at moments cycling becomes dangerous and certainly harder!

Meanwhile we have entered Van Gogh territory.

8CA50A50-C078-4C6D-A397-53151A13508A

Another 400 km to ride before we will embrace Sofie and William. Hopefully the wind gets weared out as heat and hight could bring surprises.

1. Griet:
    18 juli 2021
    Prachtig. Wat een verhaal schrijven jullie voor William en Sofie. Helden!!!
  2. Riksken & Fiksken:
    Hallo Jens en Bieke,
    Belofte maakt schuld maar Riksken en Fiksken hebben het nogal druk.
    Na onze fietservaring rond Entraygues en Conques heb ik beslist : ik ga mij terug ne gewone fiets kopen, gene moteur niemeer :-)
    Jullie reis is zo speciaal en intens, bedankt dat we een stukken mochten meemaken, dat deed echt goed.
    Het weer wordt in ieder geval droger dat is toch al dat. Frankrijk en België nog meer geraken stilletjesaan in vakantiemodus; eindelijk zien we -ook hier- toch meer toeristen vooral Belgen en Nederlanders, maar toch nog steeds minder als in niet-coronatijden.
    Goede tocht verder, blijf bergaf fietsen en tot in den draai !!!!
  3. Annalene Nel:
    18 juli 2021
    Hallo Jens en Bieke
    Hoop dit gaan voorspoedig…
    Julle reis is n inspirasie vir ons almal. Dankie dat ons dit kan meemaak elke dag